مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-08بين الملل

گزارش سایت لبنانی | چگونه عربستان سعودی در شرق سوریه از موساد حمایت می کند؟


عربستان سعودی که قبلا به صورت غیر مستقیم از عناصر وابسته به آمریکا در شرق سوریه حمایت می کرد، این بار مستقیما وارد این منطقه از سوریه شده تا بتواند از سازمان موساد رژیم صهیونیستی حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نفت شرق سوریه باعث شده است که کشورهای زیادی از جمله آمریکا و عربستان سعودی چشم طمع به آن داشته باشند؛ به گونه ای که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علنا اعلام کرد که هدف واشنگتن از حضور در سوریه، نفت این کشور است.

اخیرا اطلاعاتی درباره قرارداد شرکت آرامکو عربستان با نیروهای اشغالگر آمریکایی حاضر در شرق سوریه درز داده شد.

کارشناسان و تحلیلگران سیاسی و اقتصادی سوری بر این باور هستند که هدف از این قرارداد، رشوه دادن به برخی از عشایر سوریه است که با آمریکا علیه کشور خود دست به توطئه زده اند.

این تحلیلگران می گویند، هدف از این رشوه این است که عشایر همدست با آمریکا یک گروه نظامی تشکیل دهند که با جریان مقاومت حاضر در شرق سوریه، مقابله کنند؛ مقاومتی که بتازگی در این قسمت از سوریه علیه اشغالگران آمریکا و مزدوران کُرد وابسته به این کشور تشکیل شده است.

حسام طالب تحلیلگر مسائل سیاسی سوریه در این زمینه تأکید کرد، در حال حاضر، همه چیز برای عشایر شرق فرات مشخص شده و توانستند چهره شبه نظامیان کُرد موسوم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سایت لبنانی | چگونه عربستان سعودی در شرق سوریه از موساد حمایت می کند؟

گزارش سایت لبنانی | چگونه عربستان سعودی در شرق سوریه از موساد حمایت می کند؟